niedziela, 2 listopada 2014

DARMOWA POMOC - Ogólnopolski serwis ogłoszeniowy

Cześć! Zanim zacząłem mieć problem, dotyczący braku dostępu do internetu, zacząłem pracę nad ogólnopolskim serwisem ogłoszeniowym. Jakiś dłuższy czas temu postanowiłem zakupić parę domen internetowych i postawić na nich różnego rodzaju serwisy. Bądź też myślałem nad tym, by sprzedać owe adresy. Pomysł stary, ale myślę że ciekawy...


Mogę powiedzieć, że plany i prace nad tym pomysłem odeszły na bardzo daleki plan z racji problemów z internetem. Teraz, gdy mam już dostęp do sieci, pomału zabieram się za wskrzeszenie planu. Myślę, że dobra domena może być dobrą inwestycją. Ze sprzedaży jednej domeny postanowiłem jednak zrezygnować na rzecz stworzenia na niej unikalnego serwisu internetowego. Serwisu, który pomoże osobom szukającym darmowej pomocy, porad prawnych, fundacji, stowarzyszeń itd... Jeden adres, pod którym będzie się kryła ogólnopolska baza ludzi, chcących świadczyć różne usługi, niekoniecznie za wynagrodzenie. 


Skąd ten pomysł ? Ano, właśnie... Moje doświadczenie zawodowe pozwoliło mi na dojście do tego pomysłu. Wielu ludzi, potrzebujących pomocy, bardzo często nie stać na wizytę u osoby, która mogłaby im pomóc. 

Dla przykładu:

Wizyta u prawnika kosztuje przeciętnie od 100 do 300 zł. Każde napisanie wniosku, czy choćby doradzenie, co zrobić w konkretnej sytuacji, jest dodatkowo płatne. Ale przecież istnieją też tzw. radcy prawni, którzy niekoniecznie biorą od swoich klientów pieniądze przy pierwszej wizycie. Najczęściej dopiero wtedy, gdy dopną sprawę swojego klienta na ostatni guzik, biorą z "wygranej" kwoty jakiś procent dla siebie. Wniosek stąd taki, że idąc na spotkanie z taką osobą, najczęściej nie potrzebujemy żadnej gotówki, a pomoc, którą możemy uzyskać, często okazuje się bardzo użyteczna.

Drugi przykład:

Bliska nam osoba cierpi na chorobę, której leczenie jest drogie. Często zdarza się, że rodzina nie ma pieniędzy na leczenie i nie ma pojęcia jak zdobyć takie pieniądze. Cóż, właśnie chyba w tym celu powstały wszelkiego rodzaju fundacje. Powstały, by pomagać. Problem polega na tym, że szary Kowalski nie ma pojęcia, jak znaleźć tą konkretną fundację.

Właśnie w tym celu powstaje serwis, by być miejscem w internecie, w którym każdy mógłby znaleźć osoby, instytucje czy firmy świadczące różnego rodzaju pomoc.

Serwis już działa. Prawda jest taka, że jest to jeszcze wersja robocza (testuję różne rozwiązania). Jeśli znacie kogoś, kto pomaga potrzebującym i chciałby za darmo zareklamować się na łamach mojego serwisu, to piszcie na maila: 

Na koniec serdecznie zapraszam na stronę serwisu. Może w niedalekiej przyszłości bardziej się rozwinie, bo jak na razie to dopiero początek:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz