czwartek, 25 września 2014

Pracownicy call center

Witam. Ja chciałem tylko tak na szybko poinformować, że... dalej nic :) Dodam do tego, że zostałem od  przed wczoraj oszukany podwójnie przez firmę 1. W jaki sposób ? Już wyjaśniam!


Przedwczoraj rano zadzwoniła firma 1. Pracownik call center poinformował mnie, że technik przyjdzie dzisiaj w godzinnach porannych między 8:00 a 12:00. OK. Super.

Wczoraj natomiast dostałem drugi telefon od tej firmy, dzwonił inny pracownik call center i poinformował, że technik będzie u mnie dopiero pomiędzy 13:00 a 17:00... Nie powiem... miałem już pianę na ustach ze złości... Tym bardziej, że ten pracownik nic nie wiedział o tym, że przecież technik jest już zamówiony... Ale ok... Poczekamy...

Dzisiaj rano dostałem... kolejny telefon, moi mili! Tak.. kolejny... Znowu zadzwonił do mnie pracownik firmy 1 i powiedział, że żaden z tych terminów nie został zabukowany, ba, nic nie wiedział o poprzednich terminach (czyli o tym, że dziś miał przyjść do mnie technik), więc technika dzisiaj nie będzie... ale technik przyjdzie jutro między 13:00 a 17:00... Tego już było za wiele. Wściekłem się na maxa... ale chyba nie ma sensu opisywać frustracji, bo brakło by miejsca :)

W każdym razie... moje pytanie brzmi... Kogo oni zatrudniają ? No, kogo ? Jeśli osoba podczas rozmowy z klientem, zamawiając dla klienta technika, nie zamawia go de facto, tylko informuje, że przyjdzie. Co to za wywiązywanie się z obowiązków ? I to nie jest odosobniony przypadek, przecież przydarzyło mi się to aż 2 razy w ciągu 2 dni! Wniosek taki, że ten sam "błąd" popełniło 2 różnych pracowników, co za tym idzie, prawdopodobieństwo wystąpienia podobnych błędów, popełnianych przez pracowników tej firmy, wzrasta w zastraszającym tempie... A wystarczyłoby nacisnąć przycisk... chyba trudne to nie jest, a ile stresu zaoszczędzone... Nieprawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz